کد مطلب: 170462
در ششمين روز از هفته دولت :
شهردار و اعضاي شوراي شهر اردل از زحمات رئيس اداره ارشاد اسلامي تقدير کردند
تاریخ انتشار : 1395/06/07
نمایش : 2042
شهردار و رئيس شوراي اسلامي شهر اردل از رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل به منظور انجام امورات فرهنگي و توسعه زير ساختهاي فرهنگي شهرستان تقدير وتشکر کردند.














به گزارش هفت چشمه، در ششمين روز از هفته دولت شهردار و رئيس شوراي اسلامي شهر اردل از زحمات قاسم همتي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل  به منظور انجام امورات فرهنگي و توسعه زير ساختهاي فرهنگي شهرستان تقدير وتشکر کردند.
در اين ديدار اعضاي شوراي اسلامي شهر اردل ضمن تبريک به مناسبت هفته دولت  ، همچون سنوات پيشين خواستار تعامل و همکاري دو سويه ما بين شهرداري و اداره فرهنگ و ارشاداسلامي شدند. 

مسعود طاهري رئيس شوراي اسلامي شهر اردل در اين ديدار گفت: در دوره ي چهارم حرکت شورا حرکتي نو و در راستاي کمک فکري، مادي و معنوي به ادارات خصوصاً اداراتي است که با فرهنگ مردم به نوعي در ارتباط هستند و با توجه به موقعيت شهرستان اردل که حائز انسانهاي فرهنگي – ادبي –هنري و زمينه هاي مختلف و پيشينه ي مناسب است، اداره ي فرهنگ و ارشاد اسلامي بايد اهتمام ويژه اي براي فراهم کردن بسترهاي مناسب جهت انجام فعاليتهاي فرهنگي شهرستان داشته باشد.

طاهري همچنين نقش اداره ي فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان را در برگزاري هر چه بهتر جشنواره ها، يادوارها، همايشها، صدور به موقع مجوزها، حساسيتهاي ويژه و بجا در شوراي نامگذاري و تسهيل و تسريع در امورات فرهنگي و ... را حائز اهميت دانست.

وي احداث فرهنگسراي بزرگ و چند منظوره براي شهرستان را از ضروريات اعلام کرد که بايد اقدامات اجرايي آن با تلاش و هماهنگي مسئولان منظور گردد.
در اين ديدار شهردار و شوراي اسلامي با تقديم  لوح سپاسي از زحمات رئيس  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي  شهرستان اردل تقدير کردند.
 
در اين ديدار صميمي  رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل 20 ميليون ريال  کتاب جهت تجهيز گنجه هاي کتاب و کتابخانه شهرداري به شهردا و اعضاي شوراي شهر اردل اين شهر اهدا کرد. 
 
انتهاي پيام /570ه
 








 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg